Informatie Covid-19 (Coronavirus)
Update: De Oostenrijkse Bondsregering heeft een nieuwe lockdown besteld. Dit begint op dinsdag 17.11.2020 en duurt in eerste instantie tot 07.12.2020. Daarom moet onze winkel weer sluiten.
Online bestellingen zijn nog steeds mogelijk
Natuurlijk blijven online bestellingen mogelijk. Ondanks de lockdown versturen we nog steeds dagelijks pakketten met Oostenrijkse Post (Oostenrijk en Internationaal), GLS (Oostenrijk en Internationaal) en DHL (Duitsland en Internationaal). Veel verschillende betaalmethoden zoals PayPal, creditcard, directe bankoverschrijving, contant geld bij levering of vooruitbetaling zijn beschikbaar. Gratis verzending in Oostenrijk en Duitsland al vanaf € 99,- bestelwaarde.
Geen overleg ter plaatse mogelijk
Voorlopig zijn er geen meer gedetailleerde consulten in de showroom in Münchendorf mogelijk, omdat het gevaar van een infectie door het intensieve persoonlijke consult veel groter zou zijn.
Wij bieden onze klanten echter graag advies per e-mail, contactformulier, social media of telefoon.
Gewijzigde openingstijden
Let op: vanaf 17.11.20202 tot 07.12.2020 moet onze winkel gesloten blijven.
Onze gewijzigde openingstijden zijn als volgt: Ma-Thu: 9-13 uur en 14-17 uur Vrijdag: 9-13 uur Tijdens deze tijden zijn we meestal telefonisch bereikbaar en beantwoorden we vragen per e-mail of via ons contactformulier. Omdat we momenteel slechts beperkt beschikbaar zijn op locatie en met minder personeel, kunnen er kortere wachttijden zijn bij het verwerken van een aanvraag of kan het zijn dat de telefoon niet bezet is. Hiervoor vragen we uw medewerking.
Geen zelf-collectie mogelijk
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om zelf orders bij ons op te halen, omdat dit door de autoriteiten is verboden.
Tijdelijke knelpunten bij de levering mogelijk
Aangezien veel van onze producenten, fabrikanten en leveranciers in uw landen ook te maken hebben met de uitgebreide maatregelen om het coronavirus in te dammen, kunnen er in de nabije toekomst voor sommige van onze producten knelpunten in het aanbod ontstaan, met als gevolg problemen met de beschikbaarheid van afzonderlijke producten.
We zijn momenteel intensief op zoek naar alternatieven om te kunnen blijven leveren en staan in nauw en permanent contact met onze partners. Als individuele items tijdelijk niet beschikbaar zijn, wordt dit op de detailpagina van het item aangegeven met een rood bericht.
Blijf allemaal gezond!