Levering met GLS of DHL
Veilige Betaling

Informatie Covid-19 (Coronavirus)

Onze winkel mag vanaf 14.04.2020 weer opengaan. Om de maatregelen van de Oostenrijkse Bondsregering zo goed mogelijk te kunnen blijven uitvoeren, voeren wij een aantal wijzigingen in onze werkprocedures door.

Afstand te houden

Bovendien moet in de winkel een afstand van minstens 1 meter worden aangehouden.

We raden ook aan om - indien mogelijk - te betalen met een kaart om het contact met contant geld te verminderen.

Gewijzigde openingstijden

Onze gewijzigde openingstijden zijn als volgt: Ma-Thu: 9-13 uur en 14-17 uur Vrijdag: 9-13 uur Tijdens deze tijden zijn we meestal telefonisch bereikbaar en beantwoorden we vragen per e-mail of via ons contactformulier. Omdat we momenteel slechts beperkt beschikbaar zijn op locatie en met minder personeel, kunnen er kortere wachttijden zijn bij het verwerken van een aanvraag of kan het zijn dat de telefoon niet bezet is. Hiervoor vragen we uw medewerking.

Online bestellingen zijn nog steeds zonder problemen mogelijk

Net als in de afgelopen weken zijn bestellingen via onze online shop natuurlijk nog steeds probleemloos mogelijk. We blijven dagelijks pakketten versturen met bestellingen uit ons magazijn.

Om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op diverse uitdagende scenario's werken we al geruime tijd samen met verschillende logistieke bedrijven (Oostenrijkse Post, GLS, DPD, DHL) op het gebied van pakketvervoer.

Als gevolg van de maatregelen voor heel Europa kunnen de levertijden voor bestellingen in individuele gevallen worden verlengd.

Tijdelijke knelpunten in de levering mogelijk in de komende weken

Aangezien veel van onze producenten, fabrikanten en leveranciers in uw landen ook te maken hebben met de uitgebreide maatregelen om het coronavirus in te dammen, kunnen er in de komende weken voor sommige van onze producten knelpunten in het aanbod ontstaan, met als gevolg problemen met de beschikbaarheid van afzonderlijke producten.

We zijn momenteel intensief op zoek naar alternatieven om te kunnen blijven leveren en staan in nauw en permanent contact met onze partners. Als individuele items tijdelijk niet beschikbaar zijn, wordt dit op de detailpagina van het item aangegeven met een rood bericht.

Op dit punt willen we al onze klanten bedanken die ons de afgelopen weken hebben gesteund door online te winkelen en al onze leveranciers en partners die er in deze bijzonder intensieve en stressvolle tijden nog steeds voor ons zijn en ons producten blijven leveren.

Samen zullen we deze moeilijke tijd onder de knie krijgen.

Blijf gezond, iedereen!

Laatst bekeken